در مورد همه چی

سروربوت نیمباز

داستان

نی از خانه بیرون آمد و سه پیرمرد را با چهره های زیبا جلوی در دید.
به آنها گفت: « من شما را نمی شناسم ولی فکر می کنم گرسنه باشید، بفرمائید داخل تا چیزی برای خوردن به شما بدهم.»
آنها پرسیدند:« آیا شوهرتان خانه است؟»
زن گفت: « نه، او به دنبال کاری بیرون از خانه رفته.»
آنها گفتند: « پس ما نمی توانیم وارد شویم منتظر می مانیم.»
عصر وقتی شوهر به خانه برگشت، زن ماجرا را برای او تعریف کرد.
شوهرش به او گفت: « برو به آنها بگو شوهرم آمده، بفرمائید داخل.»
زن بیرون رفت و آنها را به خانه دعوت کرد. آنها گفتند: « ما با هم داخل خانه نمی شویم.»
زن با تعجب پرسید: « چرا!؟» یکی از پیرمردها به دیگری اشاره کرد و گفت:« نام او ثروت است.» و به پیرمرد دیگر اشاره کرد و گفت:« نام او موفقیت است. و نام من عشق است، حالا انتخاب کنید که کدام یک از ما وارد خانه شما شویم.»
زن پیش شوهرش برگشت و ماجرا را تعریف کرد. شوهـر گفت:« چه خوب، ثـروت را دعوت کنیم تا خانه مان پر از ثروت شود! » ولی همسرش مخالفت کرد و گفت:« چرا موفقیت را دعوت نکنیم؟»
فرزند خانه که سخنان آنها را می شنید، پیشنهاد کرد:« بگذارید عشق را دعوت کنیم تا خانه پر از عشق و محبت شود.»
مرد و زن هر دو موافقت کردند. زن بیرون رفت و گفت:« کدام یک از شما عشق است؟ او مهمان ماست.»
عشق بلند شد و ثروت و موفقیت هم بلند شدند و دنبال او راه افتادند. زن با تعجب پرسید:« شما دیگر چرا می آیید؟»
پیرمردها با هم گفتند:« اگر شما ثروت یا موفقیت را دعوت می کردید، بقیه نمی آمدند ولی هرجا که عشق است ثروت و موفقیت هم هست! »

آری... با عشق هر آنچه که می خواهید می توانید به دست آوردید.

ب
نويسنده : حسین


 

 

بیست و دوم بهمن، در حكم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود كه نعمت ولایت، اتمام نعمت و تكمیل نعمت الهى، براى ملت ایران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت. (مقام معظم رهبری)

بیست و دوم بهمن، براى ملت ما در حكم عید فطرى است كه ملت در آن، از یك دوران روزه‏ى سخت خارج شد؛ دورانى كه محرومیت از تغذیه‏ى معنوى و مادّى را بر ملت ما تحمیل كرده بودند. (مقام معظم رهبری)

بیست و دوم بهمن، در حكم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود كه ملت ما اسماعیل هاى خودش را قربانى كرد. (مقام معظم رهبری)

امام، راه آزاد زیستن، كامل شدن، ساختن زندگى به شكلى كه مورد رضاى خدا و دستور اسلام است، سازندگى حقیقى زندگى و عدم سازش با قدرتهاى ضداسلامى را به ما نشان داد. اینها، براى ما درسهاى بیست و دوم بهمن است. (مقام معظم رهبری)

راهپیمایى بیست‏ودوم بهمن مظهر اقتدار ملى است؛ نشان‏دهنده‏ى عزم عمومى ملت ایران است؛ مظهر همان چیزى است كه هر دشمنى را در هر حد و اندازه‏یى از اقتدار نظامى و توانایى‏هاى تبلیغاتى و سیاسى، مرعوب مى‏كند. (مقام معظم رهبری)

دهه فجر، یادبود حیات دوباره ملت ایران و كشور عزیز ماست. مردم این ایام را جشن مى‏گیرند و حق دارند جشن بگیرند. (مقام معظم رهبری)

یادبود دهه فجر، خود مانع بزرگى در راه تحقق این هدف است. سعى مى‏كنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم مى‏آورد. سعى مى‏كنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست. (مقام معظم رهبری)

دهه فجر براى كشور ما یك فرصت تاریخى بود و ملت ما را از یك حصار بسیار خطرناك خارج كرد. تا وقتى یك ملت در حصار استبدادِ یك حكومت وابسته و فاسد و ضدّ مردم و ضدّ فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ چیز زیبا و مطلوبى كه زندگى آنها را از لحاظ مادّى و معنوى اعتلاء بخشد و پیش ببرد، نمى‏تواند در بین آنها پا بگیرد. (مقام معظم رهبری)

ایّام دهه فجر براى ملت ایران، روزهاى فراموش نشدنى است. از هنگام ورود امام تا وقتى كه به‏كلّى كمر طاغوت به دست این مردم شكست، این ملت روزهاى پُرشكوه و پرحماسه‏اى را گذراند. دهه فجر، مظهر آن شكوه و عظمت و فداكارى ملت ایران است. عزّت ایران و ایرانى، بلكه عزّت اسلام و مسلمین، در این دهه، به‏دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‏گذارى شد. (مقام معظم رهبری)

اولین انقلابى كه با مردم شروع كرد، با مردم ادامه داد، حرف خود را عوض نكرد، راه خود را تغییر نداد و اهداف خود را كم و زیاد نكرد، انقلاب اسلامى ایران است. (مقام معظم رهبری)

دهه فجر عیدی است كه یك تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع كرد . مقام معظم رهبری

دهه فجر مظهر شكوه و عظمت و فداكاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری

دهه فجر ، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است . مقام معظم رهبری

دهه فجردر تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند به شمارمی رود. مقام معظم رهبری

22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب ،‌امام و اسلام است . مقام معظم رهبری

وحدت كلمه و حضور خود را در صحنه حفظ كنید و یاد امام و انقلاب را زنده نگه دارید . مقام معظم رهبری

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاكمیت ارزشهای معنوی بوده است . مقام معظم رهبری

انقلاب و نهضت امام (ره ) برای حاكمیت اسلام بود . مقام معظم رهبری

خط انقلاب ، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین است . مقام معظم رهبری

حفظ حیثیت و آبروی انقلاب اسلامی و نظام ، امروز بر همه واجب است . مقام معظم رهبری

وحدت ، كلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما بوده است . مقام معظم رهبری

این انقلاب ، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست . مقام معظم رهبری

انقلاب اسلامی با اتكاء به قدرت مردم ، آسیب ناپذیر است . مقام معظم رهبری

دهه فجر آئینه ای است كه خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعكس شد . مقام معظم رهبری

زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است . مقام معظم رهبری

ب

:: موضوعات مرتبط: جملات زیبا از مقام معظم رهبری در مورد دهه فجر، ،
نويسنده : حسین


دانلود نرم افزار ساخت بنر برا سایت وبلاگ خودتان

 

 

 

 

http://s4.picofile.com/file/8168269676/Banner_Creator_AradDownload_com_.zip.html

ب
نويسنده : حسین


سرور بوت

سرور بوتهای که امروز آنلاین شدن

دوستان خوبم امشب با پست جدید اومدم  خدمت دوستان که در نیمباز فعالیت میکنند وچتروم دارند

دوتا بوت آنلاین کردم یکی سرور بوت ودیگر سرور s2a یه توضیح درمورد فرق بوتها را بدم بعد آیدی بوتها را بدم

با سرور بوت دوستان میتوانند به رومشان بوت وربات بفرستن 

وبا سرور s2a دوستانی که برنامه سندال ندارند ازش استفاده کنند با سندالتو میتوانند یک پیام را به همه ادلیست بفرستید

خب بریم سر اصل مطلب دوستان آموزش کار با بوت ها در داخل بوتها گذاشته شده شما بعد از اد کردن آیدی بوت در پی وی بوت help سند کنید آمزش کار با بوتها بالا میاد حتما به این پست نظر بدید فراموش نشه

 

آیدی سروربوت:

nedabot@n.c

آیدی سرورs2a

s2a.neda@n.c

ب
نويسنده : حسین


سردار سلیمانی
http://loxblog.com/upload/m/my-tame/image/postsimage/my-tame-60.jpg برخی مقامات آمریکایی در حالی از ترور سردار حاج قاسم سلیمانی سخن می‌گویند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای چهار مرتبه سردار سلیمانی را “شهید” و “شهید زنده” خطاب کرده و راجع به ایشان و همرزمانشان فرموده‌اند: “خدای متعال می‌خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان برای کشورشان و دنیای اسلام ادامه پیدا کند.” سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان در دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این سردار عاشورایی چندی قبل توسط فرمانده سابق نیروی زمینی ایالات متحده تهدید به ترور شد. در همین زمینه برای نخستین بار دو صحبت مقام معظم رهبری را در مورد سردار سلیمانی منتشر می‌شود. مطلب اول در سال ۷۶ و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۸ هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقام معظم رهبری بیان شده است. معظم‌له در این دیدار خطاب به سردار حاج قاسم سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بوده است، می‌فرمایند: “خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید. شما شهید زنده هستید. بله، شما هم شهیدید. شما بارها در میدان جنگ به شهادت رسیدید.” حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای همچنین در سفر خود به استان کرمان در سال ۸۴ و در دیدار با خانواده‌های شهدای استان کرمان این جمله را خطاب به سرداران حاضر در این جلسه بیان فرمودند:“… و چه آنهایى که به جبهه‏‌هاى جنگ رفتند و خطر را پذیرفتند و جان خودشان را کف دست گرفتند و همه‏ى نیروى خودشان را صرف کردند، اما خداى متعال خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند. سردار سلیمانى هم ایثارگر است، او هم یک شهید است، سردار رئوفى هم همین‏طور؛ سردار احمدیان هم همین‏طور. این سرداران، شهید زنده‏اند؛ به شرطى که این راه را ادامه دهند. البته این شرط و شروط براى همه است.” ب
نويسنده : حسین


تصاویر عملیات حزب الله به کاروان اسراییل

تصاویری از عملیات اخیر حزب الله 

درودبر حزب الله 

درود بر شهدای حزب الله 

غیور مردانه حزب الله دل تمام مسلمانان جهان را شاد کردند

دل خانوادههای شهدا را شادکردن آفرین براین زرمندگان حزب الله دستشون درد نکنه

انشاالله روزی برسد پیروزی حزب الله ونابودی اسراییل راببینیم

ب
نويسنده : حسین


مقاله دهه فجر
مقاله دهه فجر به دنبال گسترش قیام مردمی، امام قدس سره در پیامی عزم خود را مبنی بر بازگشت به ایران اعلام می دارد. بختیار که با حمایت امریکا و به عنوان یک چهره ی ملی قصد مهار انقلاب و خاموش کردن شعله های قیام را دارد، خود را در این امر ناتوان می یابد و می کوشد که با قانونی جلوه دادن دولت خود، قیام مردم را سرکوب نماید. مخالفت خود را با بازگشت امام قدس سره اعلام، و دستور بسته شدن فرودگاه های کشور را می دهد. در پی انتشار این دستور مردم خشمگین، به خیابان ها ریخته و با تحصن و شعارهای کوبنده دولت بختیار را مخاطب قرار می دهند. پس از پانزده سال دوری از وطن درمیان استقبال پرشور مردم قدم به خاک این سرزمین گذاشت ، پانزده سالی که به خاطر خروشیدن بر استبداد و طاغوت و به خاطر بر زبان جاری کردن حقیقت به عراق ، ترکیه و فرانسه تبعید شد . پس از یکصد و هفده روز توقف امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو، امام خمینی (ره) ساعت سه و سی دقیقه به وقت تهران به سوی تهران حرکت کردند . حاشیه های روزی که امام آمد . . . حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند. ایشان پس از اقامه نماز در کف هواپیما، روی دو پتو با آرامش خوابیدند ، این در حالی بود که همه علاقمندان، دوستداران و نزدیکان ایشان، نگران انجام این پرواز بودند. خطر انهدام هواپیما و یا ربودن آن در آسمان چیزی بود که همه را تا لحظه فرود آن در فرودگاه تهران، نگران ساخته بود. در هواپیما دویست نفر امام را همراهی می کردند که پنجاه تن از آنان همراهان و هواداران و نزدیکان امام خمینی و ۱۵۰ نفر دیگر از خبرنگاران بودند . راس ساعت نه و سی و هفت دقیقه و سی ثانیه امام در میان حلقه گروه منتخب استقبال کنندگان از پله های هواپیما فرود آمدند . خمینی ای امام . . . با ورود حضرت امام به سالن فرودگاه، فریاد «الله اکبر» سالن فرودگاه را به لرزه در آورد. استقبال کنندگان با خواندن سرود «خمینی ای امام»، اشک‌های مشتاقان را بر گونه‌هایشان جاری کردند. پاسخ امام به عواطف یک میهن(مقاله دهه فجر) حضرت امام طی بیاناتی در فرودگاه تهران گفتند: من از عواطف طبقات مختلف ملت تشکر می‌کنم. عواطف ملت ایران به دوش من بارگرانی است که نمی‌توانم جبران کنم. ایشان ضمن اشاره به اینکه طرد شاه از کشور قدم اول پیروزی بود، همگان را به وحدت کلمه و ادامه مبارزه تا قطع کامل ریشه‌های فساد ترغیب کردند.ایشان سپس از آنجا عازم بهشت زهرا شدند. با وجود سرمای زمستان، شب پیش از ورود امام ، بسیاری از مردم مشتاق ، در مسیر حرکت ایشان خوابیده بودند . هنگام ورود امام خمینی به مدت بیست دقیقه مراسم استقبال توسط تلویزیون ایران به طور زنده پخش شد ، اما ناگهان عکس شاه بر روی صفحه تلویزیون ظاهر و برنامه قطع شد . در حالی که مراسم ورود حضرت امام به طور مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد، نظامیان با یورش به این سازمان از ادامه پخش آن ممانعت کردند. عده‌ای از مردم با قطع جریان پخش مستقیم ورود حضرت امام از تلویزیون به علت هجوم مأمورین نظامی، از عصبانیت تلویزیون‌های خود را به خیابان پرت کردند. وقایع ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی:(مقاله دهه فجر) وقایع ۱۲بهمن از ایام‌الله دهه فجر ۱۲بهمن روز ورود روح‌الله خمینی به ایران-در این روز بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد؛ بطوری که طول جمعیت استقبال کننده از آیت‌الله خمینی به ۳۳ کیلومتر رسیده بود. در ساعت ۹:۵۰ دقیقه بامداد روز دوازدهم بهمن هواپیمای حامل خمینی در میان تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مهرآباد برزمین نشست. خمینی پس از ورود به فرودگاه و ایراد سخنرانی طبق برنامه‌ای که از قبل تنظیم شده بود عازم گورستان بهشت زهرا شد… خمینی در میان استقبال گسترده مردم تهران در ساعت یک بعد از ظهر وارد قطعه ۱۷ که مدفن شهدای انقلاب بود شد و سخنرانی خود را ایراد نمود. وقایع ۱۴ بهمن از ایام‌الله دهه فجر روز شنبه ۱۴ بهمن از ایام‌الله دهه فجر در محل مدرسه شماره ۲ علوی یک مصاحبه مطبوعاتی با حضور قریب به سیصد خبرنگار ایرانی و خارجی برگزار شد که در آن ابتدا خلاصه‌ای از نظریات آیت‌الله خمینی خوانده شد؛ سپس سوالات خبرنگاران آغاز گردید که خلاصه‌ای از پاسخ خمینی به این شرح بود: «کاری نکنند که مردم را به جهاد دعوت کنم، اگر موقع جهاد شد می‌توانیم اسلحه تهیه کنیم. دولت را بزودی معرفی خواهیم کرد. اعضای شورای انقلاب تعیین شده‌اند. از ارتش می‌خواهم هرچه زودتر به ما متصل شود. ارتشیان فرزندان ما هستند، ما به آنها محبت داریم باید به دامان ملت بیایند. قانون اساسی که تدوین شده به آراء عمومی گذاشته می‌شود تمام اتباع خارجی بطور آزاد در ایران زندگی خواهند کرد. » وقایع روز ۱۶ بهمن از ایام‌الله دهه فجر روز ۱۶ بهمن و تعیین دولت موقت-خمینی در روز ۱۶ بهمن طی فرمانی مهدی بازرگان را به عنوان نخست وزیر موقت تعیین و معرفی کرد. عصر همان روز در سالن سخنرانی مدرسه علوی یک مصاحبه مطبوعاتی بین‌المللی ترتیب داده شد، در این جلسه بازرگان برنامه و وظایف دولت موقت را تشریح کرد و افزود برگزاری همه پرسی درباره تغییر رژیم، برگزاری انتخابات مجلس موسسان و انجام انتخابات مجلس از وظایف این دولت است. وقایع روز ۱۹ بهمن از ایام‌الله دهه فجر روز نوزدهم بهمن ماه بزرگ‌ترین راه پیمایی انقلاب صورت گرفت. در قطعنامه پایانی راه پیمایی نخست وزیری مهدی بازرگان توسط تظاهرکنندگان تایید شد. وقایع ۲۰ بهمن از ایام‌الله دهه فجر در روز ۲۰ بهمن ماه که مصادف با روز جمعه بود، مردم در دانشگاه تهران اجتماع کرده بودند تا سخنرانی رییس دولت موقت را استماع نمایند. در همین هنگام در غرب تهران درگیری شدیدی صورت گرفت؛ عده زیادی از افراد گارد شاهنشاهی به پادگان همافران نیروی هوایی حمله بردند و به محض آغاز درگیری آنان عده زیادی از جوانان وابسته به جناح‌های مختلف به نفع همافران وارد صحنه درگیری شدند. این درگیری خونین ده‌ها نفر کشته و مجروح بر جای گذاشت ولی در نهایت همافران توانستند حلقه محاصره نیروهای گارد را بشکنند. وقایع ۲۱ بهمن از ایام‌الله دهه فجر روز بیست و یکم بهمن ماه روز نبرد مسلحانه همه جانبه مردم و نیروهای دولتی بود. درگیری خونین مردم و لشگر گارد در این روز به اوج خود رسید؛ و جنگ تانک‌ها با مردم مسلح باعث کشته و زخمی شدن صدها نفر شد. آیت‌الله خمینی تهدید کرد در صورت عدم جلوگیری از کشتار لشگر گارد حکم جهاد خواهد داد.در اینروز چندین کلانتری توسط گروههای مسلح مردمی تسخیر شدند که در نتیجه آن مقادیر زیادی اسلحه به دست مردم افتاد. در همین روز فرمانداری نظامی تهران اعلامیه شماره ۴۰ را انتشار داد؛ بموجب این اعلامیه رفت و آمد مردم از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۵ بامداد ممنوع اعلام شد. در پی اعلامیه مزبور اعلامیه دیگری صادر و منع عبور و مرور تا ساعت ۱۲ بامداد تمدید شد. مردم عملاً مقررات حکومت نظامی را باطل ساختند و تا صبح در خیابان‌ها با ایجاد حریق و راه بندان‌های متعدد مانع حرکت قوای نظامی می‌شدند. وقایع ۲۲ بهمن از ایام‌الله دهه فجر ۲۲ بهمن از ایام‌الله دهه فجر ،در این روز به ترتیب زندان اوین، ساواک، سلطنت آباد، مجلسین سنا و شورای ملی، شهربانی، ژاندارمری و ساختمان زندان کمیته مشترک به تصرف مردم در آمد.در تسخیر شهربانی سپهبد رحیمی فرماندار نظامی تهران به دست انقلابیون مسلح افتاد. پادگان باغشاه و دانشکده افسری، دبیرستان نظام، زندان جمشیدیه، پادگان عشرت آباد و پادگان عباس آباد یکی پس از دیگری تسلیم شدند و آخرین مرکزی که به تصرف درآمد رادیو و تلویزیون بود. تصمیم شورای عالی ارتش(مقاله دهه فجر) ساعت ۱۰ بامداد روز ۲۲ بهمن شورای فرماندهان نیروهای مسلح در ستاد مشترک تشکیل گردید. نظامیان حاضر در جلسه عبارت بودند از: عباس قره باغی، جعفر شفقت، حسین فردوست، هوشنگ حاتم، ناصر مقدم، عبدالعلی نجیمی، احمدعلی محققی، عبدالعلی بدره‌ای، امیرحسین ربیعی، کمال حبیب اللهی، عبدالمجید معصومی، جعفر صانعی، اسدالله محسن زاده، حسین جهانبانی، محمد کاظمی، خلیل بخشی آذر، علی محمد خواجه نوری، پرویز امینی افشار، امیر فرهنگ خلعتبری، محمد فرزام، جلال پژمان، منوچهر خسروداد، ناصر فیروزمند، موسی رحیمی لاریجانی، محمد رحیمی آبکناری و رضا وکیلی طباطبایی.ریاست شورای عالی ارتش بر عهده عباس قره باغی بود. پس از گزارش فرماندهان نیروها از وضعیت موجود بحث پیرامون همبستگی ارتش با مردم آغاز شد؛ اکثرا موافقت خود را اعلام نمودند و سرانجام اعلامیه‌ای مبنی بر بی طرفی ارتش تهیه و بامضا رسید. پس از تصمیم شورای عالی، ساعت یک بعد از ظهر خبر تصمیم شورای عالی ارتش در اختیار رادیو و تلویزیون گذاشته شد. رادیو ایران برنامه عادی خود را قطع و اعلامیه را قرائت کرد. لحظه‌ای بعد نیروهای انقلاب محوطه صدا و سیما را تصرف نمودند و خبر سقوط رژیم سلطنتی پهلوی از صدا و سیما اعلام شد. مراسم دهه فجر(مقاله دهه فجر) هرساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی در کشورمان انجام می گیرد. همچنین جشنواره فجر که بزرگترین جشنواره دولتی فیلم، تئاتر و موسیقی ایران است معمولا در طول دهه فجر برگزار می شود. در مدارس کودکان کلاس‌های درس را با نوارهای رنگی، پرچم و عکس امام خمینی و و رهبر عزیزمان سیدعلی خامنه‌ای تزئین می‌کنند. ب
نويسنده : حسین


اس ام اس دهه فجر آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏داشت و طعم شیرین آوای انبیا. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر همه برای امام بودند و امام برای همه و امت همراه امام برای خدا. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران اندیشه باور شد، در امتداد باران بر صخره ‏های همّت جوشیده خون غیرت بانگ سرود و وحدت آید زچشمه ساران و الفجر بهمن آمد، فصل شکفتن آمد بر پهن دشت باور، خالی است جای یاران دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر فجر است و سپیده حلقه بر در زده است روز آمده، تاج لاله بر سر زده است با آمدن امام در کشور ما خورشید حقیقت زافق سر زده است دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر برخیز که فجر انقلاب است امروز بیگانه صفت، خانه خراب است امروز هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد از لطف خدا نقش بر آب است امروز دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر قلب‏ها، کهکشانی از عشق خمینی می‏شود و جامی لبریز از شراب طهور پیروزی. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر سلام برتو ای مطلع فجر! ای سپیده سحر، ای انفجار نور، خوش ‏آمدی. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر دهه فجر، خوش آمدی که با مقدمت، عطرآزادی به جای بوی باروت در فضای ‏میهن اسلامی‏مان پیچید. قفس‏ها شکسته شد و نفس‏ها از زندان سینه‏ ها رهایی یافت. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر دهه فجر، خوش آمدی که با آمدنت، سوز و سرما از شهرو دیارمان‏گریخت، برفهای بهمن با حرارت ایمان و اخلاص، آب حیات شد. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر فجرآزادی! خوش آمدی که آمدنت، شرنگ مرگ به کام شاهان ریخت،سلطه را به قبرستان سلطنت‏ سپرد، کنگره‏ های قصر استکبار را فروریخت. دهه فجرمبارک ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر اين اعجاز بزرگ قرن و اين پيروزي بي نظير و اين جمهوري اسلامي محتاج به حفظ و نگهداري است . امام خميني(ره) ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر انقلاب اصيل ماجلوه اي از نهضت پر عظمت حضرت رسول ا... (ص ) است . امام خميني(ره) ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر هرچه انقلاب اسلامي دارد از بركت مجاهدت شهدا و ايثارگران است . امام خميني(ره) ••••••••••••••••••••••••••••••• اس ام اس دهه فجر اين نعمت بزرگ الهي ( انقلاب اسلامي ) را ارزان از دست ندهيد . امام خميني(ره) •••••••••••••••••••••••••••••••0 اس ام اس دهه فجر 22 بهمن بهمن در طول زندگي و براي نسلهاي آينده بايد سرمشق همه قرارگيرد . امام خميني(ره) ب
نويسنده : حسین


جنایت های داعش خودشان میگند اسلام را میخواهیم خدا لعنتشون کنه اینا همه برعلیه اسلام کارمیکنند اینا دست پروردهای امریکا واسراییل وانگلیس هستن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب

:: برچسب‌ها: اشتراک بگذارید,
نويسنده : حسین


بیانیه هیت رزمندگان شهرخضرلواز اقدام توهین آمیز به پیامبر
متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبه ولینا و کثره عدونا و قلت عددنا و شده الفتن بنا پروردگارا شکایتمان را نزد تو می‌آوریم از نبود پیامبرمان و غیبت ولیمان و زیادی دشمنانمان و کمی تعدادمان و شدت فتنه‌ها بر ما درست در روزهایی که گماشتگان غرب در منطقه غرب آسیا، به نام اسلام و باشعار “الله اکبر” سر می بُرند و طرح غربی صهیونیستی برای بدنامی اسلام و مسلمانان را دنبال می کنند، در نقطه ای دیگر از جهان، نشریه ای هتاک، کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام منتشر می کند و دولتمردان آن کشور وقیحانه از این اقدام توهین آمیز حمایت می کنند. و البته ماجرا به این جا ختم نمی شود و برای تکمیل شدن پازل اسلام هراسی، گروه دیگری که “دست ساز” خودشان هستند، واکنش افراطی از خود نشان می دهند و اینجا امپراتوری رسانه ای نیز مسئولیت خود را بر عهده می گیرد و فارغ از توهینی که به مقدسات یک ونیم میلیارد مسلمان شده، تمام تمرکز خبری و رسانه ای بر واکنش مزبور متمرکز می شود و یک شوی خیابانی با حضور نخست وزیر رژیمی کودک کش نیز به راه می اندازند! طنز تلخ زمانه ما این است که اهانت به پیامبر اسلام در کشوری انجام می گیرد که “روژه گارودی” های آن دیار اجازه کوچکترین انتقاد از رژیم صهیونیستی را ندارند و هرگونه “آزادی” اندیشه در این زمینه از آنها سلب شده است اما اهانت به مقدسات حداقل یک ونیم میلیارد نفر به بهانه “آزادی” توجیه می شود! هیتترزمنگان هیت رزمند گانه شهر خضرلو تمامی حلقه های به هم وصل شده در این ماجرا را یک طرح غرب صهیونیستی می داند که هدفی جز بدنامی اسلام ومتوقف کردن بیداری اسلامی ندارد و مجدانه از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهد که در مواجهه با این اقدام تاسف بار، قاطعانه و انقلابی برخورد نماید. ب
نويسنده : حسین